Subject: FW: Aktiivse tarbevaru piiri kooskõlastamine Harku X uuringuruumis
From: "Tiit Harjak" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Wed, 9 Jul 2025 09:24:24 +0300

Tere,
edastan registreerimiseks.
Parimat,

Tiit

From: Tanel Mäger <[email-masked]>
Sent: Tuesday, July 8, 2025 4:05 PM
To: Tiit Harjak <[email-masked]>
Subject: Aktiivse tarbevaru piiri kooskõlastamine Harku X uuringuruumis

Tere!

Manusest leiate Harjumaal Saue vallas asuva Harku X uuringuruumiga seotud
kooskõlastustaotluse.

Lugupidamisega

Tanel Mäger

Geoloog, diplomeeritud mäeinsener tase 7
Kobras OÜ

-------------------------------------

Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid.

E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt väljendatud loata
edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele avaldada.

Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, teavitage
sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.